در اینجا به خلاصه ای از مهمترین کارهایی که پس از اضافه کردن لیستینگ خود در طاووس لیستینگ ، باید انجام بدهید اشاره شده است:

برای گوگل، عمر صفحه لیستینگ شما بسیار مهم است!

یکی دیگر از نکاتی گوگل به آن توجه می کند، عمر صفحه لیستینگ شما در وب و در وبسایتی با SEO  قوی است. هر چه مدت بیشتری صفحه شما در اینگونه وبسایت ها باشد،   رتبه آن در گوگل بالاتر رفته و صفحه شما در بالاترین نتایج جستجوی گوگل نمایش داده می شود، و این موجب بهتر دیده شدن شما توسط دیگران می گردد. بنابر با توجه به SEO بسیار قوی وبسایت طاووس لیستینگ، به شما توصیه می شود حتما قبل از اتمام دوره لیستینگ خود، آنرا مجددا تمدید نمایید.

دعوت مشتریان به ثبت نظرات و انتقادات یا همان Review در خصوص بیزینس شما

بنا به آمار موجود  74% مردم یا همان کاربران آنلاین، اذعان دارند که تعریف و نظرات مثبت ارائه شده در مورد بیزنس ها و خدمات و محصولات، منجر به افزایش اعتماد آنها می شود، و 58% از مصرف کنندگان اذعان دارند که رتبه داده شده یا همان Ranking به بیزنس یا خدمات یا محصولات، از هر چیز دیگری برای ایشان مهم تر است.

لذا به شما توصیه می شود برای داشتن رقابتی حرفه ای و موفق در فضای آنلاین و نیز برای معرفی و شناخته شدن هر چه بهتر شما از جانب مشتریان بلاقوه، از مشتریان پیشین و فعلی خود بخواهید که خدمات و بیزینس شما را در صفحه متعلق به شما در طاووس لیستینگ Review کنند و نظرات خود را ثبت نمایند.

برای مطالعه بیشتر در این خصوص شما را دعوت می کنیم، مقاله  ” آمار تکان دهنده در خصوص تاثیر نظرات و انتقادات مشتریان یا همان Review ها در فضای مجازیدر همین وبسایت را مطالعه نمایید.

  ارائه کارت های دعوت به نظرات و انتقادات (Review) طاووس لیستینگ به مشتریان

طاووس لیستینگ به منظور سهولت کار شما، اقدام به طراحی کارتهای اینتراکتیو آنلاین کرده است که شما می توانید به سادگی تنها با وارد کردن نام بیزینس خود و پرینت صفحه، آن ها را در اختیار مشتریان خود قرار دهید.

بدین وسیله شما اطلاعات لازم برای یافتن بیزینس خود در وبسایت طاووس لیستینگ، در اختیار مشتریان خود قرار می دهید و لذا آنها قادر خواهند بود به سادگی شما را جستجو کرده و نظرات و توصیه نامه های خود را در خصوص شما ثبت نمایند.

این روش بسیار موثرتر از درخواست کلامی می باشد و باعث بالابردن شانس شما در دریافت نظرات و توصیه نامه ها از جانب مشتریان و بالطبع بالابردن هر چه بیشتر اعتبار شما خواهد شد.

برای دریافت کارتها اینجا کلیک نمایید.

کارت نظرات و پیشنهادات

  دعوت به اشتراک گذاری و لایک صفحه شما در طاووس لیستینگ

توصیه دیگر ما به منظور بهبود سئو و بالا بردن رتبه شما در گوگل و … و بهتر دیده شدن و بالارفتن موقعیت شما نسبت به دیگر رقبا در جستجو های کاربران، این است که از مشتریان خود بخواهید که توسط دکمه های تعبیه شده در صفحه مربوط به بیزینس شما در طاووس لیستینگ، آن را در شبکه های اجتماعی اعم از فیسبوک و توییتر و گوگل پلاس و غیره به اشتراک گذارده و نیز در همان صفحه لایک کنند.

به تصویر زیر توجه نمایید.

  وارد کردن توضیحات دلخواه در صفحه بیزینس خود

تکمیل بخش توضیحات در صفحه مربوط به بیزینس شما در طاووس لیستینگ از دیگر روش های بسیار موثر در افزایش مشتری می باشد و مزایای زیر را در بر دارد:

(همانطور که در مورد بالایی به آن اشاره شد) باعث بهتر شدن سئو و بالا بردن رتبه شما در گوگل و … می شود.

اطلاعات کاملی از بیزینس و خدمات شما، لایسنس ها و مدارک معتبر و جوایزی که دریافت کرده اید و دیگر مواردی که هر چه بیشتر در شناخته شدن صحیح شما از جانب مردم کمک خواهند کرد را در اختیار مشتریان قرار می دهد.

توضیحات