به اشتراک بگذارید

نظرات و انتقادات

شاید شما هم مانند بسیاری دیگر قبل از خرید و یا رفتن به دفتر وکالت، دندانپزشکی، آرایشگاه و دیگر خدمات مورد نظر خود سری به شبکه های اجتماعی و گروه های فیسبوکی زده اید و سعی در پیدا کردن افرادی با تجربه مشترک بوده اید که بتوانید از آنها نظر خواهی کرده و از تجربیات مثبت و منفی و از توصیه ها و پیشنهادات آنها استفاده ببرید تا بلکه بتوانید تا جای ممکن جلوی ضرر را گرفته و بهترین انتخاب را داشته باشید.

این واقعیت که تعریف دوستان و اطرافیان حال چه خوب و چه بد تاثیر مستقیم بر تصمیم شما دارد و از هر نوع تبلیغ پر زرق و برق و آگهی خوش رنگ و لعابی تاثیرگذار تر است بر کسی پنهان نیست.

و این امریست که نه تنها در جامعه ایرانی بلکه در تمامی جوامع و بین همه افراد مشترک و در اولویت قراردارد. همه ما به حرف خریداران بیشتر اعتماد می کنیم تا شعار فروشندگان.

در این میان احتمالا شما هم با کم و کسری ها و پراکندگی و نقصان اطلاعات موجود در شبکه های اجتماعی مثل فیسبوک مواجه شده اید و قطعا به دنبال:

 فضایی حرفه ای تر و اطلاعات کامل تر و منسجم تر و قابل اطمینان تر   و

 امکان پرسش و پاسخ و راهنمایی از خود صاحبان مشاغل و بیزینس ها و خدمات و محصولات   و

 بررسی نظرات و انتقادات ثبت شده درخصوص آن بیزینس  یا فرد مورد نظر شما   و

 درنظر گرفتن رتبه داده شده به آن از دید کاربران و مشتریان   و از همه مهم تر

 امکان جستجوی حرفه ای و راحت بدون سردرگمی در گروه های متعدد و مختلف فیسبوکی و سرگیجه گرفتن دربین تبلیغات و پست های تکراری بیزینس ها و خدمات نامرتبط،   بوده اید.

طاووس لیستینگ

بنا به آمار، از هر 10 کاربر 8 نفر در وبسایت های لیستینگ به دنبال بیزینس و خدمات مورد نظر خود می گردند، لذا امروزه انواع مختلف وبسایت های لیستینگ در اقصا نقاط جهان در حال فعالیت حرفه ای در زمینه جمع آوری اطلاعات و معرفی بیزینس ها و مشاغل خدماتی کوچک و بزرگ محلی و، اتصال آنها به مشتریان و مصرف کنندگان در نقاط مختلف هستند. و بدین طریق  از یک سو کمک موثری در افزایش کیفیت خدمات و افزایش آگاهی مصرف کنندگان و مشتریان و از سوی دیگر، نقش موثری در افزایش حضور آنلاین بیزینس های مختلف و به طبع آن، افزایش مشتری و درآمد آنها در دنیای رقابتی نوین، دارند.  

برای ثبت بیزینس خود در طاووس لیستینگ اینجا کلیک کنید.

چرا طاووس لیستینگ به جای وبسایت ؟

به اشتراک بگذارید

نظر بدهید.

  1. کاشی و سرامیک، چینی بهداشتی

    با تشکر