به اشتراک بگذارید

حضور آنلاین

تکنولوژی با سرعت سرسام آور و شاخه ها و تنوعات نامحدود بازار را در می نوردد و زمان را حریصانه می بلعد. ارزش هر ثانیه از زندگی ما به خاطر وجود ابزاری به نام اینترنت، میلیون ها برابر شده است. چرا که در هر ثانیه میلیون ها انسان از طریق این غول زندگی مدرن از طریق وبسایت ها در حال اشتراک اطلاعات و اخبار و بازاریابی و خرید و فروش هستند.

لذا اگر همین چند سال پیش شما در بیزینس خود، حال هر آنچه هست، با روش های زمان بر و گاها پر خطای قدیمی در حسابداری و انبارداری و.. و روش های مدیریت سنتی، روزی تعداد محدودی مشتری را سرویس دهی می کردید، اکنون قادر خواهید بود صرفا از طریق وبسایت خود ، در یک فضای مجازی و با استفاده از امکانات خارق العاده تکنولوژیک نوین و نرم افزار های قدرتمند مدیریتی و حسابداری و غیره، صدها بلکه هزاران مشتری را در روز بلکه در ساعت سرویس دهی کنید و درآمد و سود خود را ده ها و صدها برابر افزایش دهید.

چرا بیزینس شما نیاز به حضور آنلاین دارد؟

و این صرفا یک شعار نیست بلکه صدها و هزاران نمونه وبسایت موفق در عرض همین چند سال اخیر فضای آنلاین را در هم کوبیده و تبدیل به غول های تجارت نوین شده اند . آمار و اطلاعاتی که در ادامه مطلب ملاحظه خواهید کرد اثبات چرایی این موضوع می باشند.

حقایقی در خصوص مصرف کنندگان

 

81% از مشتریان و مصرف کنندگان قبل از تماس با بیزینس یا خدمات یا عرضه کنندگان محصول مورد نظر خود، به صورت آنلاین در خصوص آنها جستجو و تحقیق می کنند.

عموم مردم امروزه، به جای دیدن برنامه های تلویزیونی و یا خواندن مجلات چاپی و دیگر انواع تبلیغات، وقت بیشتری را صرف جستجوی آنلاین و گشت و گذار در اینترنت می کنند.

67% از مصرف کنندگان و مشتریان اذعان دارند که، اطلاعات آنلاین موجود در خصوص خدمات و بیزینس ها و افرادی که جستجو می کنند، حال چه در سایت های لیستینگ و یا سوشال مدیا و … نیز مطالب موجود، آگهی ها، نظرات و انتقادات و Review های صورت گرفته د رخصوص آنها، بسیار بر روی تصمیم گیری ایشان تاثیر دارد.

افرادی که فعالیت ها و مطالب و اطلاعات و نظرات و انتقادات موجود در خصوص شما را در اینترنت دنبال می کنند، در آینده نزدیک، با اعتماد و شناخت ایجاد شده، به مشتریان شما تبدیل خواهد شد.

جستجوی آنلاین بیزینس

به اشتراک بگذارید

نظر بدهید.