به اشتراک بگذارید

بازاریابی آنلاین

همه ما می دانیم که دیگر نمی توانیم در دنیای رقابتی و پرسرعت امروز به روش های کهنه و سنتی، به اصطلاح “بچسبیم”. ما نیز باید تا دیر نشده است خودمان را وفق بدهیم و آماده پذیرش بازاریابی آنلاین و تجارت نوین باشیم. چرا که صفحات جستجوگرهای اینترنتی نیز (همچون گوگل و غیره) مانند صف های قدیمی، اول و آخر دارند و شما می توانید به راحتی خود را در صفحات اول نتایج جستجوی کاربران قرار دهید که با اشاره انگشت در کمترین زمان به صف مشتریان شما ملحق شوند یا اینکه در جایی در ناکجا آباد نامعلوم صفحات تو در توی موتورهای جستجو گر به سر ببرید، که هرگز گذر کسی به آنجا نخواهد افتاد.

نکته مثبت بزرگی که خوشبختانه در مورد اینترنت وجود دارد، ایجاد فضای باز برای بررسی نظرات و نقدها و آمارها و تحلیل ها و تحقیقات موجود در هر ضمینه است. و این خود کمک بزرگی به تصمیم گیری و انتخاب صحیح ما، که شاید در این عرصه نوپا، کم اطلاع و تاحدودی شکاک باشیم، ایجاد می کند.

بنابراین تنها با کمی وقت گذاشتن می توان از دنیای تاریک ابهامات و کمبود اطلاعات و دانش فنی لازم برای شناخت فضای رقابتی کنونی رهایی یافت و با اقدامی به موقع و هوشمندانه و با استفاده از متخصصان موفق در این زمینه همچون گروه مهندسی طراحی و توسعه وبسایت و وب اپ شاندیز مدیا در تورنتو کانادا ، “پرش بزرگی” به سمت موفقیت داشت.

وبسایت های لیستینگ مشاغل و بیزینس ها و خدمات

به همین دلیل است که در کشورهای متمدن و پیشرفته امروزی، فعالیت اینترنتی امری بدیهی است و در اولویت اول قرار دارد. و شرکت های غول پیکری در این زمینه ها فعالیت گسترده دارند، و تقریبا تمامی بیزینس ها و برند های موفق، از کوچک و بزرگ، حضور آنلاین گسترده داشته و سرمایه گذاری برای جذب مشتری های خود از طریق فضای آنلاین، و دریافت نظرات و پیشنهادات و حتی نقد های آنها را در اولویت بازاریابی و گسترش بیزینس خود قرار داده اند. و گاها هزینه های گزافی را در این زمینه متقبل می شوند چرا که تاثیر بسزا و غیر قابل انکار و ثابت شده ای در فروش محصولات و معرفی خدمات و بیزنس  آنها  دارد.

برای کسب اطلاعات در خصوص تحقیقات انجام شده و آمار و ارقام موجود در خصوص بازاریابی آنلاین و ریویو و نظرات مردم و تاثیر آنها بر تبدیل مشتریان بلقوه به بالفعل ، شما را به مطالعه پست زیر دعوت می کنیم.

آمار تکان دهنده در خصوص تاثیر نظرات و انتقادات مشتریان یا همان Review ها در فضای مجازی

به اشتراک بگذارید

نظر بدهید.

  1. هزاره

    ممنون این مطلبون هم عالی بود