به اشتراک بگذارید
  • بیزینس خود را در وبسایت های لیستینگ مشاغل ثبت کنید، چراکه با سئوی قوی خود، شما را قبل از رقبا در صفحه اول نتایج گوگل نشان خواهند داد. و طبق آمار از 10 نفر 8 نفر در این وبسایت ها به دنبال خدمات مورد نظر خود می گردند. به یاد داشته باشید همه افراد با نام شما آشنایی ندارند، لذا حتی اگر وبسایتی دارید و یا آگهی ثبت کرده اید، تنها تعداد اندکی میتوانند شما را با جستجوی نامتان پیدا کنند. و اکثر افراد از عبارات کلی مانند وکیل در..یا مشاور در… یا آموزشگاه در…و امثالهم استفاده می کنند. بنابر این با ثبت بیزینس خود در وبسایت های لیستینگ بیزینس ها شما می توانید از این امکان فوق العاده بهره مند شوید. و هزاران دلار صرفه جویی کنید.
  • حتما اطلاعات کامل و صحیح و تصاویر واقعی از بیزینس خود ارائه دهید. و در صورت وجود، حتما مدارک یا لایسنس ها و یا هر موردی که به اعتبار شما کمک میکنند را در اختیار بازدیدکنندگان قرار دهید و به این طریق اعتماد مشتریان را نسبت به خود افزایش دهید.
  • حتما با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید، به سوالات آنها حتی اگر وقت گیر باشد و یا تصور کنید که در این لحظه سودی برای شما ندارد پاسخ دهید. اینها همگی مواردی است که همچون سرمایه گذاری طولانی مدت، در طول زمان سود چند برابر برای شما و بیزینس تان بر می گرداند.
  • اجازه بدهید دیگران در مورد شما نظر داده و حتی انتقاد کنند. حتی نقد ها هم می توانند مانند نظرات مثبت به نفع شما تمام شوند. تنها کافیست با پاسخ منطقی و با عبارات محترمانه مشتریان عصبانی یا ناراضی را مجاب کنید و با ارائه راه حل مناسب آنها را تبدیل به مشتریان دائمی خود کنید. و این در ایجاد اعتماد نسبت به شما تاثیر به سزایی خواهد داشت. به یاد داشته باشید حتی شرکت ها و تولید کننده های بزرگ هم از رضایت 100% مشتری برخوردار نیستند ولی هرگز آن را نادیده نگرفته یا حذف نمی کنند. امروزه مردم در فضای مجازی با توصیه ها و معرفی هایی که در خصوص بیزینس ها می کنند نقش موثری در گسترش آن بیزینس ها و افزایش مشتریانشان دارند. لذا نقش آنها را در موفقیت خود نادیده نباید گرفت.
  • حتما صفحه شما باید مناسب برای نمایش در موبایل و تبلت طراحی شده باشد. بنا به آمار امروزه کاربرانی که از طریق موبایل خدمات مورد نظر خود را جستجو می کنند بسیار افزایش یافته  و سیر صعودی دارد.
  • هر چه دسترسی به شما آسان تر و سریعتر باشد افراد بیشتری امکان دارد با شما تماس حاصل کنند. مثلا اگر صفحه شما امکان تماس مستقیم با یک اشاره و یا امکان ارسال ایمیل از همان صفحه یا امکان ارسال نظر و پرسش و پاسخ با مشتری را داشته باشد قطعا افراد بیشتری به سمت شما جذب خواهند شد.

شما می توانید با ثبت بیزینس خود در وبسایت مدرن و حرفه ای طاووس لیستینگ، آن هم تنها با 9 دلار در ماه (یعنی روزی کمتر از چند سنت)، از کلیه امکانات فوق به علاوه بسیاری دیگر برخوردار شوید و از نتایج آن لذت ببرید.

از اینجا شروع کنید.

به اشتراک بگذارید

نظر بدهید.